U korak s izazovima
Izvješće o održivosti ROCKWOOL Grupe 2015

U korak s izazovima

ODRŽIVOST

ROCKWOOL Grupa odgovara na izazove koji se ističu kao UN-ovi ciljevi održivog razvoja

Sustainability Report 2015

Izvješće Grupe ističe novi pristup održivosti koji se temelji na okviru postavljenom u dokumentu „U korak s izazovima” i slijedi tri osnovna principa:

  • održivost je središnji princip rasta i razvitka tvrtke ROCKWOOL
  • proizvodi ROCKWOOL Grupe odgovaraju na izazove koji se ističu kao UN-ovi ciljevi održivog razvoja (Sustainable Development Goals)
  • ROCKWOOL Grupa obvezala se na šest ambicioznih internih ciljeva održivosti

Izvješće navodi ambiciozne interne ciljeve koje je organizacija obećala ispuniti do 2030. godine, dok nudi odgovore i rješenja na mnoge izazove današnjice, od energetske učinkovitosti do korištenja vode.

Interna i eksterna strategija održivosti ROCKWOOL Grupe pomno je razrađena u sklopu transofrmacije tvrke, usmjeravajući se na područja koja imaju najznačajniji utjecaj. 

 



NAŠE VRIJEDNOSTI

U korak s izazovima

Vrijeme kada smo se prema održivosti odnosili kao prema 'opciji' je prošlost, ako je uopće postojalo. Tome u prilog govori niz mjera, od sve iscrpnijih istraživanja uzroka klimatskih promjena, globalnog sporazuma usvojenog 2015. u Parizu (COP21), do prihvaćanja UN-ovih ciljeva održivog razvoja. Danas je održivo poslovanje poslovni i humani imperativ - kako bismo napredovali moramo biti održivi.

Asortiman proizvoda ROCKWOOL Grupe prikladan je za rješavanje velikog dijela aktualnih izazova povezanih s održivošću i razvojem danas. Od potrošnje energije do zagađenja bukom, nestašice vode do poplava, rješenja koja nudimo pomažu korisnicima naših proizvoda i usluga suočiti se najvećim problemima modernog života. Raznolikost naših proizvoda ukazuje na potrebe u svijetu, usput pomažući našim dionicima u smanjenju vlastitog ekološkog otiska.

Ugrađivanje održivosti u naše poslovanje odnosi se na ukupni utjecaj kojeg naši proizvodi imaju na svijet. Smatramo kako je za to najvažnije integriranje načela cirkularnosti; kružne ekonomije u naše aktivnosti. Stoga nastojimo minimizirati moguće štetne utjecaje naših proizvoda od kolijevke do kolijevke (cradle to cradle), čineći ih izdržljivima, ali istovremeno osiguravajući da će se naši proizvodi moći lako ukloniti i reciklirati u nova rješenja na bazi kamene vune jednom kada zgrada dosegne svoj životni vijek.

Za nas u ROCKWOOL Grupi, održivost i sigurnost jednako su važni. Posvećeni smo obogaćivanju života svih onih koji se susreću s našim proizvodima.  

Imamo nultu stopu tolerancije kada se radi o bilo kakvom utjecaju koji bi mogao ugroziti zdravlje ili sigurnost naših djelatnika, onih koji ugrađuju naše materijale i onih koji koriste ili žive u prostorima u kojima su korišteni naši proizvodi. Proaktivno i kontinuirano ulažemo napore kako bismo poboljšalji politike i procedure smanjenja rizika i povećanja sigurnosti naših zaposlenika i ostalih dionika.  

Moji suradnici i ja trudimo se stalno iznova poboljšati održivost naših proizvodnih procesa, kao i pozitivnog utjecaja kojeg naši proizvodi imaju na svijet. Kako bismo tu predanost zapisali u kamenu i učinili je jasnijom našim zaposenicima i klijentima, ove godine najavljujemo 6 ciljeva održivosti ROCKWOOL Grupe podjeljenih u 4 područja gdje smatramo da možemo imati najveći utjecaj:

  • Klimatske promjene i energetska učinkovitost

  • Cirkularna (kružna) ekonomija

  • Zdravlje i blagostanje

  • Upravljanje vodom

Osjećamo privilegiranost svjesni činjenice da ROCKWOOL Grupa ima tako važnu ulogu u oblikovanju održivijeg društva. Posvećeni smo još jačem uključivanju principa održivosti u naše poslovanje i živote ljudi. Kroz svoj životni vijek, proizvodi ROCKWOOL Grupe mogu smanjiti emisiju ugljičnog dioksida od 80 do 1,500 puta od one koja je emitirana tijekom proizvodnje istih.  Ova smanjenja emisije CO2 postižu se ugradnjom gotovo svih ROCKWOOL proizvoda od kamene vune.

Zahvaljujem na interesu te vjerujem da ćete uživati istražujući izvješće. 

Jens Birgersson,
CEO ROCKWOOL Grupe

Jens Birgersson, CEO ROCKWOOL Grupe Jens Birgersson, CEO ROCKWOOL Grupe
Više o ROCKWOOL Grupi
Više o ROCKWOOL Grupi

Više o ROCKWOOL Grupi

Saznajte više
Back